بومي‌سازي باهدف خودکفايي و توانمندسازي سازندگان داخلي از اولويت فولاد سفيددشت
مدير خريد شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال‌وبختياري مطرح کرد:

بومي‌سازي باهدف خودکفايي و توانمندسازي سازندگان داخلي از اولويت فولاد سفيددشت

پویش اقتصاد:مدير خريد شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال‌وبختياري با تأکيد بر اين که اولويت اين شرکت بومي‌سازي باهدف خودکفايي و توانمندسازي صنايع داخلي است، گفت: در راستاي سياست استفاده حداکثري از توان سازندگان و صنعتگران داخلي، تا پايان آذرماه سال 1404، بخش قابل توجهي از تجهيزات مورد نياز اين شرکت از محل بومي سازي و اعتماد به سازندگان داخلي تامين شده است.